Symbol:
SEL

Wydział:
Stanowisko ds. ewidencji ludności

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 87 poz. 960)

Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Termin odpowiedzi:
Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.

Jednostka odpowiadająca:
Halina Zielińska; pokój nr 2; tel. 63 271 41 19 (wew. 102); halina.zielinska@sompolno.pl

Tryb odwoławczy:


Uwagi:
W przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza obszarem działania Urzędu, podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)

Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza komunalnego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie


Dokumenty
  • Dokument stwierdzający tożsamość (wymagany)

  • Książeczka wojskowa (wymagany)

  • Wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego (wymagany)

  • Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (wymagany) akt notarialny, umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu wskazujące osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania