Sompolno: przebudowa dróg gminnych w miejscowosci Koszary - II etap na odcinku o długosci 1047,32 m ( działki o nr ewid. 1 i 100) i miejscowości Raciecice na odcinku o długości 410 m ( działka o nr ewid 122), zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, załączonymi do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 168566 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, fax 063 2714057.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych w miejscowosci Koszary - II etap na odcinku o długosci 1047,32 m ( działki o nr ewid. 1 i 100) i miejscowości Raciecice na odcinku o długości 410 m ( działka o nr ewid 122), zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, załączonymi do SIWZ..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa odcinka drogi w Koszarach o łącznej długości 1047,32 m polega na: mechanicznym wykonaniu koryta gł. 10 cm na całej szerokości jezdni z profilowaniem , zagęszczaniem koryta i złożeniem urobku na poboczach na powierzchni 4.357,28 m2 ; położeniu nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm na pow. 3.959,3 m2, po uprzednim wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża, wykonaniu podbudowy tłuczniowej, tj. warstwy dolnej o gr. 15 cm na pow. 4.357,28 m2, i górnej o gr. 8 cm na pow. 4.084,98 m2, mechanicznym czyszczeniu podbudowy i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową; robotach wykończeniowych-profilowanie i zagęszczanie poboczy-1047,32 m2, umocnieniu skarp płytami betonowymi - 64,82 m2 oraz zamontowaniu znaków pionowych-3 szt.; - przebudowa odcinka drogi w Racięcicach polega na wykonaniu koryta o głębokości 20 cm na całej szerokości jezdni na powierzchni 1.596,61 m2 i wykonaniu warstwy odcinającej o grubości 15 cm; wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o ww grubości na ww powierzchni; wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na powierzchni 1448,95 m 2 ; położeniu nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na pow. 2.528,95 m2;profilowaniu i zagęszczeniu pobocza - 410 m2, ustawieniu 3 szt. pionowych znaków drogowych, a także wykonanie innych prac przewidzianych w niniejszej SIWZ i dokumentach do niej załączonych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, b. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, c. dysponują niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami, a mianowicie: walcem wibracyjnym drogowym samojezdnym, walcem drogowym samojezdnym, równiarką samojezdną, skrapiarką, układarką mas bitumicznych z automatyczną niwelacją umożliwiającą układanie nawierzchni całą szerokością oraz posiada dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy - b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- d. dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego; e. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wraz z dokumentami potwierdzjącymi, że roboty te zostały wykonane należycie; f. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy - Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, 62-610 Sompolno ul. 11 Listopada 15.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul.11 Listopada 15, 62-610 Sompolno pok. nr 11 (sekretariat).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.09.2008.