Sompolno: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Koszary na odcinku o długości 920 m jako I etap zadania

Numer ogłoszenia: 61713 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, fax 063 2714057.

 

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OPIS

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Koszary na odcinku o długości 920 m jako I etap zadania.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi na odcinku o dł. 920 m, o szerokości nawierzchni 3,50 m i obustronnymi poboczami po 0,50 m polega na: robotach ziemnych-mechaniczne wykonanie koryta na pow. 3953,75 m2; położeniu nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm na pow. 3604,15 m2, po uprzednim mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej na pow. 3714,55 m2 tj. warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm na pow. 3953,75 m2 i górnej o gr. 8 cm na pow. 3714,55 m2; wykonaniu robót wykończeniowych-profilowanie poboczy i plantowanie powierzchni skarp
i korony nasypów na pow. 537,00 m2 oraz wykonanie innych prac przewidzianych
w dokumentacji przetargowej.

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności
w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że:
a. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
b. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
c. dysponują niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami,
a mianowicie: walcem wibracyjnym drogowym samojezdnym, walcem drogowym samojezdnym, równiarką samojezdną, skrapiarką, układarką mas bitumicznych
z automatyczną niwelacją umożliwiającą układanie nawierzchni całą szerokością oraz posiada dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy.

Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione poniżej
i przedstawione w ofercie.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą:
a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy;
b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.;
c. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
d. dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego;
e. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzjącymi, że roboty te zostały wykonane należycie;
f. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy. Dokumenty ww. składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·                  1. Cena - 90

·                  2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. 11 (sekretariat).

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: 16.05.2008.