Numer ogłoszenia: 498338 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Sompolno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej czynnej do: 1)komunalnych budynków mieszkalnych; 2)komunalnych budynków i obiektów użyteczności publicznej, w tym do: a)Urzędu Miejskiego w Sompolnie, b)Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Sompolnie, c)Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sompolnie, d)Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Sompolnie, e)Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Lubstowie, f)Zespołu Szkół Nr 3 w Mąkolnie, g)Obiektów sportowych: stadion w Sompolnie, boisko sportowe w Lubstowie i w Mąkolnie, h)Domów Ludowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykaz budynków i obiektów Gminy Sompolno, tj. wykaz Punktów Poboru Energii, określa załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje łączne zużycie energii elektrycznej czynnej w okresie realizacji zamówienia w ilości 530.120 kWh. W toku realizacji przedmiotu zamówienia Płatnicy poszczególnych PPE rozliczać się będą z Wykonawcą za wykonane dostawy na podstawie faktycznie pobranej energii wg cen jednostkowych wskazanych w Formularzu specyfikacji cenowej Wykonawcy, sporządzonym wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu wykona następujące czynności w odniesieniu do PPE Zamawiającego, do których odnosi się zamówienie: 1)zgłosi OSD do realizacji Umowę w sprawie niniejszego zamówienia zawartą z Zamawiającym niezwłocznie po jej zawarciu. Operatorem Systemu Dystrybucji na terenie gminy Sompolno jest Energa - Operator S.A. 2)rozwiąże lub wypowie istniejące umowy kompleksowe (dostawy energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucyjnych) - dot. poz. 28 i 30 z punktu 1 i poz. 1, 2, 5 z punktu 2 Wykazu PPE oraz zawrze w imieniu i na rzecz Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji z OSD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - opracowany wg załącznika nr 2 do SIWZ, Formularz specyfikacji cenowej - opracowany wg załącznika nr 3 do SIWZ, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidziano zmiany pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności: a)zmiany cen jednostkowych, wg których rozliczana będzie sprzedaż energii elektrycznej w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego oraz w przypadku zmian Taryf dla energii elektrycznej, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; b)zmiany wielkości dostaw energii do poszczególnych budynków i obiektów Zamawiającego, w przypadku: -wyłączenia budynku bądź obiektu lub budynków bądź obiektów z zasilania, Zamawiający ograniczy zakres przedmiotu zamówienia. W związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, zaś rozliczenie nastąpi zgodnie z dyspozycją wyrażoną w pkt II ppkt 5 SIWZ, -wzrostu bądź zmniejszenia zużycia ilości energii elektrycznej wg wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w stosunku do założonych wielkości na etapie określenia ceny ofertowej. Rozliczenie nastąpi zgodnie z dyspozycją wyrażoną w pkt II ppkt 5 SIWZ; c)zmian wynagrodzenia umownego na skutek uzasadnionych zmian mocy umownej lub zmian grupy taryfowej; d)zmian dotyczących wzajemnych zobowiązań umownych, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności tzw. Siły Wyższej, przy czym przez Siłę Wyższą uważa się zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne, lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 
Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie