Sompolno: dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Sompolno i Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Sompolnie
Sompolno: dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Sompolno i Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Sompolnie
Numer ogłoszenia: 429786 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
PYTANIA, ODPOWIEDZI i ZMIANY
>>>> CZYTAJ <<<<
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Sompolno i Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Sompolnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej czynnej do: komunalnych budynków mieszkalnych i komunalnych budynków i obiektów użyteczności publicznej, w tym do: Urzędu Miejskiego w Sompolnie, Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Sompolnie, Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sompolnie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Sompolnie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Lubstowie, Zespołu Szkół Nr 3 w Mąkolnie, do obiektów sportowych: stadion w Sompolnie, boisko sportowe w Lubstowie i w Mąkolnie, do Domów Ludowych oraz obiektów komunalnych, w tym na: stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków, przepompownie ścieków, a także do bazy Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. Zamawiajacy przewiduje łączne zużycie energii elektrycznej czynnej w okresie realizacji zamówienia w ilości 1.361.630 KWh. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykaz budynków i obiektów Gminy Sompolno i PUK Sp. z o. o., tj. wykaz Punktów Poboru Energii, określa Załącznik Nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: -posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, -w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej - posiada podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej przez OSD co najmniej w okresie wykonywania Umowy na dostawy energii elektrycznej czynnej do PPE Zamawiającego, -w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (umowy) dot. dostaw energii elektrycznej czynnej, realizowane przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 PLN
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 PLN na podstawie opłaconej polisy lub w przypadku jej braku innego stosownego dokumentu
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz oferty - opracowany wg załącznika nr 1 do SIWZ, - Formularz specyfikacji cenowej - opracowany wg załącznika nr 2 do SIWZ, - oświadczenie o podpisanej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD - dotyczy Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie i pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności: - zmiany cen jednostkowych, wg których rozliczana będzie sprzedaż energii elektrycznej w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego oraz w przypadku zmian Taryf dla energii elektrycznej, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; - zmiany wielkości dostaw energii do poszczególnych budynków i obiektów Zamawiającego, w przypadku: *wyłączenia budynku bądź obiektu lub budynków bądź obiektów z zasilania, Zamawiający ograniczy zakres przedmiotu zamówienia. W związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, zaś rozliczenie nastąpi zgodnie z dyspozycją wyrażoną w pkt II ppkt 5 SIWZ, *wzrostu bądź zmniejszenia zużycia ilości energii elektrycznej wg wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w stosunku do założonych wielkości na etapie określenia ceny ofertowej. Rozliczenie nastąpi zgodnie z dyspozycją wyrażoną w pkt II ppkt 5 SIWZ; -zmian wynagrodzenia umownego na skutek uzasadnionych zmian mocy umownej lub zmian grupy taryfowej, - zmian dotyczących wzajemnych zobowiązań umownych, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności tzw. Siły Wyższej, przy czym przez Siłę Wyższą uważa się zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne, lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki (8) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Michał Żabicki |
Data utworzenia: | 2011-12-16 14:51:59 |
Wprowadził do systemu: | Michał Żabicki |
Data wprowadzenia: | 2011-12-16 14:51:36 |
Opublikował: | Michał Żabicki |
Data publikacji: | 2011-12-16 14:59:59 |
Ostatnia zmiana: | 2011-12-23 10:50:32 |
Ilość wyświetleń: | 1639 |