Sompolno: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubstów
Numer ogłoszenia: 279638 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

SPROSTOWANIE OCZYWISTEJ POMYŁKI
>>>>>CZYTAJ<<<<<

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubstów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie nad zadaniem inwestycyjnym podzielonym na dwa pakiety ze względu na rozliczenia się Zamawiającego przed dysponentem środków UE, a mianowicie: a.pakiet nr 1 - zakres robót, wymieniony poniżej, objęty jest operacją współfinansowaną ze środków UE - z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, zgodnie z umową o przyznanie pomocy nr 00087-6921-UM1500091/10: -przepompownia ścieków P1 wraz z zagospodarowaniem terenu, oświetleniem oraz podłączeniem elektrycznym; -przyłącze wodociągowe do przepompowni P1 z rur PVC o 90 - 54,0 mb z hydrantem nadziemnym o 80 - 1 szt.; -sieć kanalizacji sanitarnej w ulicach: Jeziornej i Głównej od S1 do S43 (bez rozgałęzień) z rur PVC o 250 - 1.087,0 mb -rurociąg tłoczny P1 - Sompolno z rur PE o 160 - 5.386,0 mb wraz ze studzienką rozprężną i rurociągiem kanalizacyjnym PVC o 160 o długości 10 mb; -roboty odtworzeniowe polegające na odbudowie nawierzchni dróg i ulic oraz odbudowie chodników; b.pakiet nr 2 - zakres robót określony w poniższym podpunkcie nie jest objęty operacją współfinansowaną ze środków UE: -przyłącza kanalizacji sanitarnej w ulicy Jeziornej i Głównej w miejscowości Lubstów z rur PVC: o 160 - 989,5 mb i o 250 - 329,5 mb wraz z wykonaniem rozgałęzień sieci sanitarnej w ulicy Jeziornej (S1 do S1.1., S4 do S.4.3., S6 do S6.2.) z rur o 250 - 72,5 mb oraz wykonaniem robót odtworzeniowych polegających na odbudowie nawierzchni dróg i ulic oraz odbudowie chodników; 2.Do obowiązków inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. 2006, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 3.Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: -reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej, -uczestniczenia w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót, -sprawdzania jakości robót i wbudowanych materiałów, by zapobiec zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, -sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, -nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, -udziału w niezbędnych próbach, badaniach, pomiarach lub sprawdzeniach instalacji lub urządzeń technicznych, -przygotowania i udziału w czynnościach odbioru etapów robót, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz całego zadania jak również przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania, -kontroli nadzorowanych przez siebie robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy, -kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzania faktycznej ilości robót i usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy, -wydawania kierownikowi budowy ewentualnych poleceń dotyczących realizowanego zadania, -wstrzymywania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, -dokonywania wpisów do dziennika budowy stwierdzających istotne okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, w tym potwierdzania zapisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie potwierdzania prawidłowego wykonania prób, badań i sprawdzeń, -rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy, wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonania robót, -kierowania pracami komisji, powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, -w razie konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, spisania wspólnie z kierownikiem budowy protokołu konieczności zawierającego przybliżony koszt tych robót i wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego o ich wykonanie, jak również opracowania niezbędnej dokumentacji dla tych robót, -dokonywania rozliczeń rzeczowo-finansowych budowy zgodnie z harmonogramem, z uwzględnieniem podziału zadania na pakiety i sporządzania zestawienia obiektów z podaniem wyposażenia oraz podstawowych wielkości służących do opracowania dowodu OT, -sprawdzania kompletności dokumentów niezbędnych do przeprowadzania poszczególnych odbiorów częściowych i końcowego oraz dokonywania oceny jakościowej robót wraz z jej uzasadnieniem, -przystąpienia do częściowych odbiorów robót oraz do odbioru końcowego zadania, po potwierdzeniu gotowości robót budowlanych do odbioru, -w trakcie dokonywania końcowego odbioru robót, przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz przekazania ich Zamawiającemu, -udział w procesie uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie, -udział w ewentualnych odbiorach gwarancyjnych i w odbiorze po upływie okresu gwarancji, -wykonania innych czynności zapewniających prawidłowy nadzór nad budową kanalizacji. Wykonawca zapewni realizację przedmiotu zamówienia w zakresie trzech specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -drogowe, adekwatnie do zakresu robót budowlanych. Wykonawca wyznaczy koordynatora czynności poszczególnych inspektorów w osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad budową kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1000 mb. Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych usług z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączonym wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: -bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba ta będzie pełniła funkcję koordynatora czynności inspektorów nadzoru i musi posiadać minimum 5- letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, -w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -w specjalności drogowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony formularz oferty,2.oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, o których mowa w pkt V SIWZ, wg podanych tam załączników,3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają wprowadzenie uzasadnionych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy: a)istnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie terminu wykonania zadania inwestycyjnego- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lubstów- b) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą posiadały uprawnienia i spełniały wymogi co do doświadczenia określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Gmina ubiega się o dofinansowanie zamówienia w ramach projektu zgłoszonego do PROW, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - nr umowy o przyznanie pomocy: 00087-6921-UM1500091/10. Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi element kosztów pośrednich I etapu zgłoszonego projektu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie