Sompolno: przebudowa stadionu przy ul. Kaliskiej w Sompolnie wraz z budową infrastruktury towarzyszącej - I etap inwestycji w zakresie budowy budynku sanitariatów z przyłączami, kortów tenisowych i oświetlenia
Numer ogłoszenia: 351440 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa stadionu przy ul. Kaliskiej w Sompolnie wraz z budową infrastruktury towarzyszącej - I etap inwestycji w zakresie budowy budynku sanitariatów z przyłączami, kortów tenisowych i oświetlenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Budowę sanitariatów-budynku wolnostojącego, parterowego, przykrytego dachem czterospadowym, pow. zabudowy 78,01 m2, pow. użytkowa 66,01 m2, kubatura 226,22 m3. Budynek będzie posiadał trzy pomieszczenia, tj. toalety: dla mężczyzn, dla kobiet i dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót: -roboty budowlane: wykonanie fundamentów: ławy żelbetowe z betonu B-15 o wys. 30 cm i szer. 55 cm, ściany z bloczków betonowych-7,60 m3, wykonanie izolacji z powłoki bitumicznej-28,30 m2; konstrukcja ścian: bloczki z betonu komórkowego o gr. 24 cm-154,05 m3, ścianki działowe z bloczków z betonu komórkowego o gr. 12 cm-32,30 m2 i o gr. 6 cm-21,60 m2; stropy: żelbetowe na belkach kratownicowych-62,47m2 i wieniec monolityczny na ścianach zewnętrznych-4 m3; wykonanie dachu o pow. 158 m2: konstrukcja drewniana, krokwiowo-kleszczowa, pokrycie z blacho-dachówki, ocieplenie poddasza z płyt styropianowych-62,47 m2; stolarka okienna i drzwiowa: okna z PCV-8,10 m2, drzwi aluminiowe przymykowe-6 m2, płytowe wewnętrzne-25,60 m2; tynki i okładziny wewnętrzne: cementowo-wapienne na pow. 318,73 m2, licowanie ścian płytkami na pow. 207,80 m2, gładź gipsowa i malowanie na pow. 110,93 m2, obsadzenie 3 szt. poręczy (prostej, umywalkowej i WC); posadzki: z płytek z kamieni sztucznych na pow. 57,75 m2 po uprzednim wybetonowaniu i izolacji na pow. 62,47 m2; elewacja: tynki mineralne na pow. 129,91 m2 po uprzednim wykonaniu tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych, podsufitka dwukrotnie lakierowana z listew drewnianych na pow. 66,83 m2; roboty zewnętrzne: wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, podestu i opaski wokół budynku z płytek i kostki brukowej. -roboty instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej i wentylacyjnej: instalacja rur wodociągowych PE (polietylen) w otulinie izolacyjnej-143 m; wyposażenie sanitarne pomieszczeń: umywalki z bateriami-15 szt., zlewozmywak, miska ustępowa-11 szt., pisuar-4 szt., podgrzewacz elektryczny ciepłej wody o poj. 80 dm3, montaż rur kanalizacyjnych PCV o łącznej długości 89,60 m, wentylacja grawitacyjno-mechaniczna wykonana z przewodów stalowych o 80-315 mm-pow.16,27 m2z zaworami-19 szt. i przepustnicami-3 szt. oraz 2 szt. wywietrzaków dachowych; -roboty instalacji elektrycznej: ułożenie przewodów YDY- łącznie 320 m, montaż 23 szt. opraw i 14 szt. gniazd wtyczkowych, 8 szt. wyłączników 1-biegunowych, wyłącznika przeciwporażeniowego, montaż wyłącznika S 193-4 szt. i S 191-12 szt., , ogrzewanie elektryczne - grzejniki stalowe-7 kmpl.; -wykonanie przyłącza wodociągowego-19 m rur ciśnieniowych z PE, studnia wodomierzowa z kręgów betonowych o 1200, głębokość 3 m, wodomierz skrzydełkowy-1 szt. oraz przyłącza kanalizacyjnego do sieci sanitarnej-kanał z rur kanalizacyjnych PVC o 160 o długości 40 m, studzienka kanalizacyjna o 425, Uwaga: zamiast pierwotnie projektowanego przyłącza do zbiornika bezodpływowego należy wykonać przyłącze do nowobudowanej sieci kanalizacji sanitarnej; 2.Przyłącze energetyczne zalicznikowe: linia kablowa YAKY 4x35 mm2 - 267 m, ułożona w ręcznie wykopanym rowie - 80 m3, montaż złącza kablowego ZK-1; Uwaga: zastosowano rozwiązanie zamienne w stosunku do pierwotnego projektu, w oparciu o odrębne opracowanie dot. zasilania budynku i oświetlenia. 3.Wykonanie oświetlenia: ułożenie kabla ziemnego-400 m i montaż 16 szt. opraw oświetleniowych na 13 szt. słupów stalowych; 4.Budowę kortów tenisowych o wymiarach 18 x 36,50 m o nawierzchni asfaltowej: roboty ziemne koparkami-281,75 m3, nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 4 cm na pow. 521,51 m2, po uprzednim wykonaniu dwóch warstw podbudowy z tłucznia kamiennego 40-60 mm na pow. 542,10 m2, dostawa krzesełka sędziowskiego, siatki- 2 kmpl.; wykonanie ogrodzenia-z siatki na słupkach z rur stalowych o rozstawie 3 m i wys. 4 m-51,81 m oraz o wys. 1,5 m-55,40 m, osadzenie wrót o wym. 3x1,5 m oraz furtki o wym. 1x1,5 m, 5.Wykonanie innych prac przewidzianych w załączonych do SIWZ dokumentach: w projektach wykonawczych, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wzorze umowy. II. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Do realizacji zamówienia wykonawca nie może użyć wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Nazwy, symbole handlowe i dane techniczne zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń, materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. 3.Wykonawca powinien zrealizować do końca roku 2009 roboty składające się na przedmiot zamówienia, które łącznie stanowić będą około 40 % wartości ceny ofertowej wykonawcy. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy, wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia, w którym określi zakres, wartość i termin wykonania poszczególnych elementów robót. 4.Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania, po dokonaniu wszelkich odbiorów technicznych wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do złożenia zawiadomienia o częściowym zakończeniu robót do stosownego organu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24-2, 45.21.22.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania o charakterze zbliżonym do zadań objetych przedmiotem zamówienia, tj.: -jedno zamówienie polegające na budowie, odbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o warości nie mniejszej niż 350.000,00 zł (brutto). -oraz jedno zamówienie obejmujące budowę lub przebudowę boiska, drogi, parkingu lub placu o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o warości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto). b.dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z niżej wymienionych specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie; -instalacyjnej w zakresie sieci instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, wodociągowych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót; -drogowej - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót. Wszystkie osoby posiadające ww. uprawnienia muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.wykaz osób (kadry kierowniczej), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz, że należą do właściwej izby samorządu zawodowego, e.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c wykonawca wskazał osoby którymi nie dysponuje samodzielnie, f.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, z którego będzie wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, odbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o warości nie mniejszej niż 350.000,00 zł (brutto) oraz jedno na budowie lub przebudowie boiska, drogi, parkingu lub placu o nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych, o warości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzjące, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odrębne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dokumenty ww. w pkt a i b)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana z udziałem finansowym środków unijnych na podstawie umowy o przyznanie pomocy nr 6922-UM1500255/09 w ramach działania -Odnowa i rozwój wsi-objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.