Sompolno: remont zabytkowej dawnej Synagogi, obecnie siedziby Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 8
Numer ogłoszenia: 302984 - 2009; data zamieszczenia: 02.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont zabytkowej dawnej Synagogi, obecnie siedziby Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje remont dachu oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków (nr rejestru A- 382/124 Wlkp. z dnia 04 lutego 1985 r.). W szczególności zamówienie polegać będzie na: -robotach rozbiórkowych (pokrycie dachu- 583,66 m2, rynny i rury spustowe-97,60 m oraz obróbki blacharskie-33,65 m2), -wymianie części deskowania dachu - 87,55 m2, -wzmocnieniu uszkodzonych krokwi: deskami-30,40 m i wymiana 11 szt. końcówek krokwi, -wymianie uszkodzonych elementów drewnianej konstrukcji dachu, -wykonaniu nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej dwuwarstwowe - 583,66 m2, -obróbkach ogniomurów i kominów, -obróbkch blacharskich, nowe rynny i rury spustowe, -remoncie sanitariatów: wymiana 2 szt. muszli i spłuczek ustępowych oraz 2 szt. umywalek, -wykonanie innych prac przewidzianych w SIWZ oraz dokumentach do niej załączonych: w projekcie budowlanym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wzorze umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.33.22.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj.: zamówienie obejmujące roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie pokrycia dachowego budynku użyteczności publicznej o wartość zamówienia nie mniejszej niż 70.000 zł (brutto), b.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie oraz należeć do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.wykaz osób (kadry kierowniczej), którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności; d.dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego, e.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c wykonawca wskazał osobę, którą nie dysponuje samodzielnie, f.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, z którego będzie wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, tj. polegające na wykonaniu lub remoncie pokrycia dachowego budynku użyteczności publicznej, (wartość zamówienia nie może być mniejsza niż 70.000 zł brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzjące, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie przewidziane do dofinansowania w ramach umowy dotacyjnej na roboty budowlane przy zabytkach, zawartej z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.