Sompolno: przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lubstówek-Błonawy na odcinku o długości 2071 m
Numer ogłoszenia: 125521 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lubstówek-Błonawy na odcinku o długości 2071 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa odcinka drogi w m. Lubstówek-Błonawy o długości 2071 m i polega na: wykonaniu robót pomiarowych, uzupełnieniu i wykonaniu podbudowy pod nawierzchnię drogi z tłucznia kamiennego- grubość warstwy 15 cm na pow. 4223 m2 i grubość 20 cm na pow. 2172 m2, po uprzednim wykonaniu koryta o głębokości 10 cm na pow. 2446 m2 i profilowaniu istniejącej podbudowy tłuczniowej na pow. 3860 m2; wyrównaniu profilu nawierzchni z płyt betonem asfaltowym - 93 Mg, po mechanicznym czyszczeniu nawierzchni z płyt drogowych i skropieniu emulsją asfaltową na pow. 1100 m2, położeniu nawierzchni warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm na pow. 6971 m2; wykonaniu przepustu z rur PCV o przekroju 400- 15 m, robotach wykończeniowych - wykonanie poboczy poprzez dowiezienie żwiru- 250 m3 i gruntu- 497,04 m3 oraz zamontowaniu znaków pionowych- 29 szt. na 20 szt. słupków metalowych;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej.Wartość każdego zadania nie może być mniejsza niż 500.000 zł (brutto), b.dysponują niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami, a mianowicie: walcem wibracyjnym drogowym samojezdnym, walcem drogowym samojezdnym, równiarką samojezdną, skrapiarką, układarką mas bitumicznych z automatyczną niwelacją umożliwiającą układanie nawierzchni całą szerokością oraz posiada dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy, c.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.wykaz osób (kadry kierowniczej), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d.dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego; e.wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy; f.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub do udostępnienia potencjału technicznego , jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c i e wykonawca wskazał osoby lub potencjał, którymi nie dysponuje samodzielnie, g.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez zamawiającego jako należycie wykonany.Wartość każdego zadania nie może być mniejsza niż 500.000 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzjące, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).