Sompolno: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego - Gminy Sompolno w okresie od 01.09.2009 r. do 24.08.2013 r
Numer ogłoszenia: 120389 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

>>>>>>>WYJAŚNIENIA DO PRZETARGU (odpowiedzi na pytania)<<<<<<<

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego - Gminy Sompolno w okresie od 01.09.2009 r. do 24.08.2013 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego - Gminy Sompolno obejmuje II części zamówienia: I część to ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urząd Miejski, ul. 11 Listopada 15 , 62-610 Sompolno 2.Zespól Szkolno-Przedszkolny Nr 1, ul. Kaliska 39, 62-610 Sompolno 3.Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Lubstowie, ul. Kościelna 1A, 62-610 Sompolno 4.Zespół Szkół Nr 3 w Mąkolnie, ul. Szkolna 31, 62-610 Sompolno 5.Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna, ul. Piotrkowska 8, 62-610 Sompolno 6.Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, Pl. Wolności 26, 62-610 Sompolno 7.Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Gimnazjalna 9, 62-610 Sompolno 8.Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 39, 62-610 Sompolno 9.Jednostki OSP w Sompolnie, Mąkolnie, Lubstowie, Racięcicach, Mostkach, Stefanowie, Wierzbiu Pozostałe lokalizacje: 1. Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 1 w Sompolnie, ul. Kaliska 37 2. Zespół Szkół Nr 3 w Mąkolnie, Ośno Górne 2 3. Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna ul. Cmentarna, Lubstów II część zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP w wariancie imiennym i bezimiennym. Wykonawca musi: -udzielać pełnomocnikowi Zamawiającego - Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego; -musi posiadać statut, w którego wynika, że towarzystwo (Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych) będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej; -posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. W doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia oraz zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń Gminy Sompolno na podstawie posiadanego pełnomocnictwa pośredniczy firma Maximus Broker sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Wykonawca wynagradza prowizyjnie firmę Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich przez cały okres obowiązywania umowy wynikający ze specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Program Ubezpieczenia wraz z dodatkami od nr 1 do nr 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. posiadają najbliższą placówkę wyznaczoną do realizacji zamówienia w promieniu do 200 km od siedziby Zamawiającego, zatrudniającą co najmniej dwóch pracowników posiadających uprawnienia do wystawiania polis ubezpieczeniowych oraz co najmniej jednego pracownika do likwidacji szkód. W przypadku korzystania z zewnętrznej likwidacji szkód, osoba fizyczna bądź osoba prawna prowadząca likwidację szkód na zlecenie Wykonawcy musi mieć placówkę w promieniu do 200 km od siedziby Zamawiającego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy składają: 1) dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy, 4)oświadczenie obejmujące adres placówki do wystawiania polis i do likwidacji szkód oraz obejmujące dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z załączonym wzorem do specyfikacki istotnych warunków zamówienia. II.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawcy przedkładają wraz z ofertą: 1)oświadczenie, wg załączonego wzoru do specyfikacki istotnych warunków zamówienia, o osobie wyznaczonej przez wykonawcę do informowania pełnomocnika Zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego, 2)aktualny statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, 3)oświadczenie, że Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będą traktowane jak osoby nie będące członkami towarzystwa,wg załączonego wzoru do specyfikacki istotnych warunków zamówienia, 4)ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia. Wymagane wymienione wyżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w okresie od 01.09.2009 r. do 24.08.2013 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ta część zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 - Program ubezpieczenia wraz z dodatkami od nr 1 do do nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego: www.sompolno.pl lub w siedzibie Zamawiającego, w Urzedzie Miejskim w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60.00
    • 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków OSP w odniesieniu do jednostek Zamawiającego, w wariancie imiennym i bezimiennym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ta część zamówienia obejmuje ubezpieczenie NNW członków ochotniczych straży pożarnych w okresie ubezpieczenia od 01.09.2009 r. do 31.08.2012 r. Ubezpieczenie nastapi w wariancie imennym - 60 strażaków i bezimiennym - 7 jednostek. Wystawienie polisy na ubezpieczenie NNW w wariancie bezimiennym nastąpi na podstawie informacji zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez konieczności podawania imiennego wykazu osób zgłoszonych do ubezpieczenia. Natomiast wystawienie polisy w wariancie imiennym nastąpi po przekazaniu imiennej listy strażaków przez Zamawiającego. Ubezpieczyciel nie będzie występował z wnioskiem o przekazanie dodatkowych dokumentów/ deklaracji/ wykazów imiennych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.