Sompolno: przebudowa budynku świetlicy sołeckiej w Mostkach, gm. Sompolno jako I etap w ramach zadania: Wiejskie Centrum-przebudowa budynku świetlicy sołeckiej w Mostkach wraz z rozbudową infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Numer ogłoszenia: 224276 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury , ul. Gimnazjalna, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 27 14 134, faks 0-63 27 14 134.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku świetlicy sołeckiej w Mostkach, gm. Sompolno jako I etap w ramach zadania: Wiejskie Centrum-przebudowa budynku świetlicy sołeckiej w Mostkach wraz z rozbudową infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty rozbiórkowe, wzmocnienie fundamentów budynku, wymianę ściany zewnętrznej nośnej, nadbudowę nad garażem i pomieszczeniem zaplecza oraz wykonanie wieńca żelbetowego, wykonanie nowej konstrukcji dachu, roboty wykończeniowe, termoizolacyjne i elewacyjne oraz roboty elektryczne, w tym ogrzewanie elektryczne. Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: 1.robotach rozbiórkowych i wyburzeniowych: wykucie z muru 4 szt. ościeżnic, podokienników i belek oraz 2 okien z PCV do ponownego zamontowania, rozebranie ścian z cegieł-69,32 m3, podłóg drewnianych-161,32 m2 i legarów-264,50 m oraz zerwanie posadzki cementowej-38,83 m2, rozebranie pokrycia dachowego z papy-353,34 m2, deskowania dachu-284,70 m2 i więźby dachowej-259 m2, rozebranie podsufitek z płyt pilśniowych-231,40 m2 i konstrukcji betonowych zbrojonych-9,85 m3, usunięcie z budynku gruzu i jego wywiezienie wraz utylizacją-70,41 m3; 2.przebudowie i nadbudowie fundamentów i ścian: wykopy liniowe-24,20 m3, podkłady z betonu zwykłego-7,83 m3, fundamenty murowane z bloczków betonowych-6,07 m3, ściany z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej-40,65 m3, ścianki działowe-18,20 m2, tynki zewnętrzne-219,72 m2, tynki wewnętrzne-135,62 m2; 3.wykonaniu posadzek i podłóg na podłożu: podkład z piasku-32,26 m3, podkład betonowy-16,13 m3, izolacje z płyt styropianowych o gr. 20 cm oraz zbrojna warstwa wyrównawcza i podłoga na legarach z desek struganych, lakierowana-161,32 m2; 4.wykonaniu konstrukcji i pokrycia dachu: montaż więźb stalowych-4,46 t, położenie pokrycia z płyt termoizolacyjnych z rdzeniem styropianowym o gr. 20 cm i okładzinami z blachy-403 m2, opierzenia blacharskie-39,55 m2, rynny i rury spustowe-69 m; 5.robotach termorenowacyjnych i elewacyjnych: docieplenie budynku metodą lekką płytami styropianowymi o gr. 10 cm-ok.300 m2 i o gr. 5cm-ok.45 m2 po uprzednim odbiciu i uzupełnieniu tynków-ok. 45 m2, dwukrotne malowanie ścian zewnętrznych farbą silikatową-ok. 345 m2; 6.montażu stolarki okiennej i drzwiowej: brama garażowa segmentowa o wym. 3,25x3,50 - 1 szt., drzwi zewnętrzne z profili PCV - 2 szt. oraz okien z tworzyw sztucznych - 5,72 m2; 7.robotach malarskich wewnętrznych: malowanie dwukrotne ścian farbami emulsyjnymi na pow. ok. 300 m2 i tapetowanie z reperacją ścian oraz dwukrotne lakierowanie tapet-ok.75 m2; 8.wykonanie instalacji elektrycznych: przewody płaskie z żyłami miedzianymi o napięciu 750V typu YDYp-185 m i typu YDYpżo-83 m wraz z montażem rozdzielnicy E i osprzętu; wykonanie instalacji ogrzewania elektrycznego: przewody kabelkowe YDYp-190 m i YDYpżo-98 m, montaż rozdzielnicy E-grzejniki, montaż pieców akumulacyjnych-5 kpl. oraz grzejników konwektorowych-3 kpl. 9.wykonanie innych prac nie wymienionych powyżej, a przewidzianych w projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.27.00-8, 45.31.51.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych.Wartość zamówienia (jedna umowa) nie może być mniejsza niż 350.000 zł (brutto). b.dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 300.000,00 zł oraz będzie kontynuował ubezpieczenie co najmniej przez okres realizacji zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.wykaz osób (kadry kierowniczej), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymienionych powyżej w pkt III. 2) oraz, że należą do właściwej izby samorządu zawodowego; e.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c. wykonawca wskazał osoby, którymi nie dysponuje samodzielnie, f.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na budowie, remoncie lub przebudowie budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za wykonane zamówienia Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany.Wartość zamówienia (jedna umowa) nie może być mniejsza niż 350.000 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzjące, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie.; g.aktualną na dzień składania ofert polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sompolnie złożył wniosek o przyznanie pomocy w ramach działania 313,322,323-Odnowa i rozwój wsi-objętego PROW na lata 2007-2013 na realizację projektu-Wiejskie Centrum-przebudowa budynku świetlicy sołeckiej w Mostkach wraz z rozbudową infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, którego częścią jest niniejsze zamówienie publiczne. Wniosek został skierowany do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego..