Sompolno: przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Belny-Marcjanki na odcinku o długości 1593 m (działki o nr ewid. 266-obręb Belny oraz 129 i 95-obręb Marcjanki ) i w miejscowości Zakrzewek na odcinku o długości 798 m
Sompolno: przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Belny-Marcjanki na odcinku o długości 1593 m (działki o nr ewid. 266-obręb Belny oraz 129 i 95-obręb Marcjanki ) i w miejscowości Zakrzewek na odcinku o długości 798 m (działka o nr ewid. 17)
Numer ogłoszenia: 210666 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sompolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Belny-Marcjanki na odcinku o długości 1593 m (działki o nr ewid. 266-obręb Belny oraz 129 i 95-obręb Marcjanki ) i w miejscowości Zakrzewek na odcinku o długości 798 m (działka o nr ewid. 17).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.przebudowę odcinka drogi w m. Belny-Marcjanki o łącznej długości 1593 m i polega na: wycince drzew-22 szt.; wykonaniu przepustu pod drogą- rura betonowa o średnicy 40 cm-17 m; uzupełnieniu i wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, po uprzednim wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża, tj. uzupełnienie dolnej warstwy o gr. 10 cm na pow. 5.543,64 m2,wykonanie dolnej warstwy o gr. 15 cm (mijanki) na pow.408,50 m2 i górnej o gr. 8 cm na pow. 5.569,82 m2, położeniu nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 5 cm na pow. 5.417,56 m2 po mechanicznym czyszczeniu podbudowy i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową; robotach wykończeniowych - wykonanie poboczy - uzupełnienie poboczy gruntem dowiezionym-366,39 m3 oraz zamontowaniu znaków pionowych-9 szt.; 2.przebudowę odcinka drogi w m. Zakrzewek na długości 798 m i polega na: wykonaniu przepustu pod drogą- rura betonowa o średnicy 40 cm-19 m; uzupełnieniu i wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, po uprzednim wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża, tj. uzupełnienie dolnej warstwy o gr. 12 cm na pow. 2.974,14 m2,wykonanie górnej o gr. 8 cm na pow. 2.782,62 m2, położeniu nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. 5 cm na pow. 2.789,10 m2 po mechanicznym czyszczeniu podbudowy i skropieniu nawierzchni emulsja asfaltową; robotach wykończeniowych-wykonanie poboczy-uzupełnienie poboczy gruntem dowiezionym- 236,44 m3 oraz zamontowaniu znaków pionowych-3 szt.; 3.wykonanie innych prac przewidzianych w SIWZ i dokumentach do niej załączonych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej.Wartość każdego zadania nie może być mniejsza niż 500.000 zł (brutto), b.dysponują niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami, a mianowicie: walcem wibracyjnym drogowym samojezdnym, walcem drogowym samojezdnym, równiarką samojezdną, skrapiarką, układarką mas bitumicznych z automatyczną niwelacją umożliwiającą układanie nawierzchni całą szerokością oraz posiada dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy, c.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.wykaz osób (kadry kierowniczej), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d.dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego; e.wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy; f.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub do udostępnienia potencjału technicznego , jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c i e wykonawca wskazał osoby lub potencjał, którymi nie dysponuje samodzielnie, g.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez zamawiającego jako należycie wykonany.Wartość każdego zadania nie może być mniejsza niż 500.000 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzjące, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.08.2009.
Załączniki (14) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Michał Żabicki |
Data utworzenia: | 2009-06-26 13:45:30 |
Wprowadził do systemu: | Michał Żabicki |
Data wprowadzenia: | 2009-06-26 13:45:46 |
Opublikował: | Michał Żabicki |
Data publikacji: | 2009-06-26 15:02:13 |
Ostatnia zmiana: | 2009-06-30 12:08:31 |
Ilość wyświetleń: | 939 |