Sompolno: Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu w Sompolnie, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
Numer ogłoszenia: 160398 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu w Sompolnie, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa placu zabaw obejmuje: -wykonanie ogrodzenia o długości 45,5 m z paneli płaskich wraz ze słupkami stalowymi o rozstawie 2,5 m, obsadzonymi w stopach betonowych; zamontowanie 2 szt. furtek z panela ogrodzeniowego w obramowaniu z profili prostokątnych, z zamkiem i wkładką patentową; naprawa ogrodzenia istniejącego- 2 m2; -montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw, a mianowicie: zestaw zabawowy i huśtawka pojedyncza dla dzieci starszych - po 1 kpl, zjazd linowy z podestem dla dzieci starszych - 1 kpl, zestaw zabawowy, huśtawka podwójna oraz karuzela dla dzieci młodszych po 1 kpl, piaskownica sześciokątna dla dzieci młodszych - 2 szt., ławka drewniana z oparciem - 2 szt., kosz drewniany z wkładką - 2 szt., tablica regulaminowa, płotek drewniany - 18 m.Dostarczone i zamontowane urządzenia muszą odpowiadać polskiej normie przenoszącej normę europejską - PN-EN 11761-7; Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym urządzenia i wyposażenie wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a. zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty polegające na montażu urzadzeń i wyposażenia na placu zabaw.Wartość zamówienia (jedna umowa) nie może być mniejsza niż 50.000 zł (brutto). b. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d. dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego; e. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c. wykonawca wskazał osoby, którymi nie dysponuje samodzielnie, f. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na montażu urzadzeń i wyposażenia na placu zabaw, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez zamawiającego jako nalezycie wykonany.Wartość zamówienia (jedna umowa) nie może być mniejsza niż 50.000 zł (brutto). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzjące, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. ; Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno,pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).