Sompolno: wykonanie boiska pomocniczego o nawierzchni trawiastej na stadionie przy ul. Kaliskiej w Sompolnie jako etap przebudowy stadionu, zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
Numer ogłoszenia: 93642 - 2009; data zamieszczenia: 06.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie boiska pomocniczego o nawierzchni trawiastej na stadionie przy ul. Kaliskiej w Sompolnie jako etap przebudowy stadionu, zgodnie z projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) roboty ziemne: mechaniczne wykonanie rowów dla odwodnienia boiska-ilość urobku-268,30 m3, mechaniczne profilowanie powierzchni 6134 m2 boiska oraz dowiezienie i rozścielenie humusu-warstwa 10 cm-613,40 m3; 2)wykonanie nawierzchni trawiastej boiska oraz terenu przyległego: humusowanie skarp z obsianiem na pow. 1079 m2 i wykonanie trawnika dywanowego o pow. 6134 m2 wraz z jego pielęgnacją: deszczowaniem, dwukrotnym koszeniem i nawożeniem. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu świadectwo kwalifikacji nasion traw zużytych do obsiewu boiska, które muszą być zgodne z obowiązującą normą; 3)montaż bramek: wykonanie fundamentów betonowych-0,56 m3, osadzenie 8 szt. tulei oraz ustawienie i regulacja 2 szt. bramek aluminiowych do piłki nożnej (wraz z siatkami), 4)wykonanie innych prac przewidzianych w SIWZ i dokumentach do niej załączonych; 5)wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę), z wyłączeniem nawierzchni trawiastej, wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu boiska o nawierzchni trawiastej, o pow. minimum 6000 m2, b.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d.dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego; e.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt c. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej jednego boiska o nawierzchni trawiastej, o pow. minimum 6000 m2, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzjącymi, że roboty te zostały wykonane należycie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 5 lub drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.05.2009.