Sompolno: dostawy sukcesywne oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 213 000 litrów do obiektów Zamawiającego w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 10105 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompono.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sukcesywne oleju opałowego lekkiego w łącznej ilości 213 000 litrów do obiektów Zamawiającego w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Olej opałowy lekki w łacznej ilości 213 000 litrów powinien charakteryzować się nastepujacymi parametrami technicznymi: wartość opałowa-nie niższa niż 42,6 MJ/kg, zawartość siarki-nie więcej niż 0,2 % (m/m), temperatura płynięcia-nie wyższa niż -20 st.C, temperatura zapłonu-nie niższa niż 56 st.C, gęstość w temp.15 st.C-nie większa niż 0,86 g/cm3. 2. Miejsca i ilości dostaw oleju opałowego: -Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Sompolnie przy ul. Kaliskiej 39, w tym: kotłownia olejowa budynków szkolnych - 52 000 l i budynku przedszkola - 18 000 l , -Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Lubstowie przy ul. Kościelnej 1A, w tym: kotłownia olejowa budynków szkolnych w Lubstowie - 45 000 l i budynku Szkoły Podstawowej w Marianowie - 8 000 l, -kotłownia budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Mąkolnie przy ul. Szkolnej 31-40 000 l, -kotłownia budynku komunalnego (siedziba przychodni niepublicznych) w Sompolnie przy ul. Spokojnej 5 - 18 000 l, -kotłownia budynku komunalnego (siedziba ING Bank Śląski) w Sompolnie przy ul. Kolejowej 7a - 10 000 l, -kotłownia budynku Urzędu Miejskiego w Sompolnie przy ul. 11 Listopada 15 - 22 000 l. 3. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych według potrzeb Zamawiającego, przy czym w okresie trwania umowy dostarczonych zostanie maksymalnie 213 000 litrów oleju opałowego, a jednorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 2000 litrów. Poszczególne dostawy następować będą w terminie 2 dni od dnia złożenia zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania maksymalnej ilości oleju opałowego zamówionego w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Sukcesywnie dostarczany olej opałowy musi spełniać wymagania dot. jakości oleju opałowego wg Polskiej Normy PN-C-96024:2001. Potwierdzeniem tego faktu będzie przedłożenie przez Wykonawcę, do każdej partii oleju opałowego, świadectwa jakości wystawionego przez uprawniony podmiot, określającego parametry dostarczanego oleju oraz przedłożenie oświadczenia Wykonawcy, że załączone świadectwo dotyczy tej dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, gdy: a.z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia b.posiada aktualną (minimum na okres obowiązywania umowy) koncesję na obrót paliwami ciekłymi; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.wykonali lub również wykonują w okresie ostatnich 3-ech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sukcesywną oleju opałowego lekkiego w ilości łącznej 200 000 litrów według każdej umowy, b.dysponują co najmniej jednym kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c.aktualną (minimum na okres obowiązywania umowy) koncesję na obrót paliwami ciekłymi; d.wykaz wykonanych oraz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3-ech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączają dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, np. referencje; e.uprawnienia kierowców/ kierowcy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia do przewozu materiałów niebezpiecznych; f.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie przedkładane dokumenty muszą być aktualne, tzn. powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie 62-610, ul. 11 Listopada 15, pok. 5b lub drogą pocztową.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie 62-610, ul. 11 Listopada 15, pok. 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 17.02.2009.