Sompolno: wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego zadania- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Lubstów, gm. Sompolno wraz z rurociągiem tłocznym na trasie Police-Lubstów-Sompolno
Numer ogłoszenia: 324225 - 2008; data zamieszczenia: 20.11.2008



>>>>>>>>WYJAŚNIENIE DO PRZETARGU<<<<<<<<



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno , ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, faks 063 2714057.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.sompolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego zadania- Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Lubstów, gm. Sompolno wraz z rurociągiem tłocznym na trasie Police-Lubstów-Sompolno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Projektowana kanalizacja sanitarna obejmie: -sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - długość ok. 2,3 km, -rurociąg tłoczny z Polic do Lubstowa i do Sompolna - długość ok. 7,7 km, -przepompownię ścieków, -przyłącza kanalizacji sanitarnej - ok. 35 szt. przyłączy. 2.Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia musi zawierać opracowania konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę kanalizacji sanitarnej oraz przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.Usługa polegać będzie na: a)przygotowaniu materiałów niezbędnych dla uzyskania wymaganych prawem wszelkich uzgodnień, decyzji i pozwoleń umożliwiających przystąpienie do budowy kanalizacji sanitarnej. Wykonawca m. in. sporządzi mapy i zaktualizuje podkłady geodezyjne, uzyska zgody właścicieli działek na wejście na ich teren, uzyska warunki techniczne zasilenia energetycznego, ewentualnego przejścia pod drogą i innymi przeszkodami terenowymi, opracuje operat wodno-prawny i raport oddziaływania inwestycji na środowisko, jeśli będzie wymagany; b)opracowaniu dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, tj.: -projektu budowlano - wykonawczego wszystkich branż, których zamówienie dotyczy, -przedmiarów robót, -informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. -wykonawca opracuje dokumentację geotechniczną z badaniami i określeniem warunków gruntowo-wodnych, c)opracowaniu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, d)opracowaniu kosztorysu inwestorskiego, e)uzyskaniu wymaganych uzgodnień i pozwoleń wraz z otrzymaniem pozwolenia na budowę. Będą to mi. in.: decyzja o ustaleniu warunków lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno-prawne. 4.Projekt budowlano-wykonawczy winien być wykonany w wersji papierowej w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej, STW i ORB oraz kosztorys inwestorski po jednej wersji papierowej i na nośniku elektronicznym. 5.Dokumentacja projektowa powinna być zgodna z przepisami prawnymi wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz z rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133), z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zm.), z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) oraz innych ustaw..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.22.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji sanitarnej, porównywalną z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia, b.dysponują lub będą dysponować co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalcji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz należącej do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt c, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, e.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do projektowania, o których mowa wyżej w pkt 2 b. oraz, że należą do właściwej izby samorządu zawodowego; f.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług projektowych z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzjącymi, że roboty te zostały wykonane należycie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, pok. nr 11 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).